REGULAMIN


ZAMÓWIENIE


§1. Prosimy o rozważną licytację i zakupy, ponieważ nie odwołujemy ofert. Kliknięcie opcji KUP TERAZ potwierdza że, zapoznałeś i zgadzasz się z zasadami poniższego regulaminu.

§2. Zamówienie zostaje przekazane do realizacji po otrzymaniu od kupującego wiadomości, zawierającej wszystkie niezbędne dane dotyczące zakupionego przedmiotu, tj.: rozmiar produktu zgodny z opisem aukcji (lub zamawiany rozmiar jeśli aukcja dotyczy wielu rozmiarów), kolor, wzór/symbol nadruku.

 

WYSYŁKA

§3. Paczki wysyłamy w ciągu 1-5 dni roboczych (poniedziałek - piątek) z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz świąt, licząc od daty zaksięgowania całej płatności (kwotę jaka wynika z zakupu towaru + koszty wysyłki) na naszym rachunku bankowym (nie na rachunku w PayU) lub w przypadku przesyłki pobraniowej (płatnej przy odbiorze) licząc od dnia potwierdzenia wyboru takiej opcji dostawy.

§3.2. UWAGA!!! Nie wysyłamy paczek za pobraniem, czyli płatnych przy odbiorze użytkownikom kont JUNIOR oraz bez pełnej aktywacji (tzw. kopertkom), jak również użytkownikom posiadającym mniej niż 15 pozytywnych komentarzy.

§3.3. Przesyłki wysyłamy na adres podany w Allegro. Jeśli chcą Państwo otrzymać przesyłkę na inny adres, prosimy o uwzględnienie tego przy wypełnianiu formularza opcji dostawy, wybierając opcję INNY ADRES oraz wpisując właściwy adres w okienko "Adres do wysyłki".

§3.4. Zastrzegamy sobie prawo do opóźnienia wysyłki w przypadkach niezależnych od nas lub losowych. Wówczas poinformujemy Państwa mailem lub telefonicznie o możliwym opóźnieniu.

§3.5. Za opóźnienia ze strony Poczty Polskiej oraz Firmy Kurierskiej nie odpowiadamy - reklamację należy kierować bezpośrednio do nich.


KOSZT WYSYŁKI

§4. Koszty wysyłki podane są w opisie każdej aukcji jak również w zakładce "Dostawa i płatność".

§4.2. Na koszty wysyłki składają się: koszt opakowania, usługa pakowania, koszt za wysłanie przesyłki podany przez przewoźnika oraz podatek VAT.

§4.3. Proszę uważnie zapoznać się z cennikem dostawy na stronie aukcji, gdyż w przypadku niedopłaty towar zostanie wysłany dopiero po wpłynięciu całej kwoty.

 

KONTAKT

§5. Pracujemy od poniedziałku do piątku w godz. 10.00 - 18.00. W tych godzinach odbieramy telefony i jesteśmy do Państwa dyspozycji. Poza wyznaczonymi godzinami prosimy wyłącznie o kontakt mailowy. Odpowiemy na zadane pytania, tak szybko, jak to tylko możliwe.


§6. Numer Państwa telefonu podany jako kontaktowy musi być aktualny, aby możliwy był kontakt z kurierem oraz z nami (dzwonimy tylko w razie potrzeby, np. w celu ustalenia szczegółów zamówienia, jeśli mamy jakieś wątpliwości co do jednoznaczności treści).

§6.2. W kontakcie z nami prosimy koniecznie podpisać się swoim loginem (nickiem) z allegro. Brak takiej informacji może opóźnić realizację zamówienia.

§6.3. Adres mailowy, spod którego wysyłana jest do nas jakakolwiek korespondencja powinien być zgodny z podanym w allegro. W przeciwnym przypadku istnieje duże prawdopodobieństo, że Państwa wiadomość nie zostanie zauważona i przeczytana.


PŁATNOŚCI

§7. W przelewach bankowych konieczne jest podanie nicku, czyli loginu allegro i numeru aukcji (numer znajdujący się w nawiasie obok tytułu aukcji) - brak tych informacji w tytule przelewu wydłuży czas realizacji lub w ogóle ją uniemożliwi.

§7.2. Korzystając z zapłaty poprzez system PayU, proszę nie podawać w tytule przelewu danych dotyczących zamówionego przedmiotu, ponieważ wszelkie informacje tam umieszczone trafiają do Allegro, a nie do nas.

§7.3. Do umieszczania szczegółów zamówienia służy FOMULARZ OPCJI DOSTAWY, okno "Wiadomość dla sprzedającego". Jeśli szczegóły zamówienia zostaną przeoczone przy wypełnianiu w/w formularza, prosimy o wysłanie dodatkowo e-maila, podpisanego loginem zawierającego wszystkie potrzebne do realizacji dane, wymienione w §2.

§8. Zakup na kilku różnych naszych aukcjach prosimy potwierdzać w jednym e-mailu (najlepiej od razu po zakończeniu zakupów), nie zastosowanie się do tego może skutkować wysyłką towaru w kilku przesyłkach.


REKLAMACJE I ZWROTY

§9. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów (Dz.U.00.22.271) kupujący może dokonać reklamacji zakupionego towaru posiadającego wady w ciągu 10 dni od daty otrzymania produktu. (UWAGA!!! Źle dobrany rozmiar nie stanowi podstawy do reklamacji ! Prosimy przed zakupem zapoznać się z wymiarami przemiotów, które znajdują się tutaj).

§10. Jeśli uważasz, że produkt otrzymany przez Ciebie odbiega od opisu aukcji napisz do nas. Gdy reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, podamy Ci adres do wysyłki zwracanego produktu, lub jeśli wynika to z naszej winy wyślemy nowy pełnowartościowy produkt.

§11. Towar można zwrócić (dotyczy tylko aukcji wystawionych w opcji "KUP TERAZ"), do 7 dni roboczych od dnia otrzymania przesyłki. Produkt nie może posiadać śladów użytkowania, zabrudzenia, uszkodzenia, powinien zawierać oryginalne metki itp. oraz określona musi być przyczyna zwrotu.

§11.2. Jeżeli przedmiotem aukcji jest ubranko z nadrukiem wykonywanym na indywidualne zamówienie (patrz §11.3.), w myśl ustawy o sprzedaży internetowej nie podlega ono zwrotowi.

§11.3. Towarem na indywidualne zamówienie jest ubranko z aukcji, w której istnieje możliwość wyboru koloru lub/i wzoru nadruku lub/i romiaru ubranka.

§11.4. Zwrot pieniędzy za zakupiony towar następuje do 10 dni roboczych od dnia otrzymania przesyłki.

§11.5. Zwrotowi nie podlegają koszty przesyłki.

§11.6. Nie odbieramy zwrotów wysłanych do nas jako przesyłki pobraniowe.

§12. Towar można wymienić (dotyczy tylko aukcji wystawionych w opcji "KUP TERAZ"), możliwa jest do 10 dni roboczych od dnia otrzymania przesyłki. Produkt nie może posiadać śladów użytkowania, zabrudzenia, uszkodzenia oraz powinien zawierać wszystkie metki.

§12.2. Jeżeli przedmiotem aukcji jest ubranko z nadrukiem wykonywanym na indywidualne zamówienie (patrz §11.3.), w myśl ustawy o sprzedaży internetowej nie podlega ono wymianie.

§12.3. Wymiana rozpatrywana jest po dostarczeniu razem z towarem czytelnie wypełnionego dokumentu określajacego przyczynę wymiany.

§12.4. Ponowna wysyłka towaru następuje do 5 dni roboczych od dnia potwierdzenia otrzymania przesyłki.

§12.5. Jeśli wymiana jest na wyraźną prośbę Kupującego, jest on zobowiązny do pokrycia kosztów ponownej wysyłki. Wymieniony towar zostaje wysłany po zaksięgowaniu wpłaty za przesyłkę na naszym rachunku bankowym.

§12.6. Jeśli wymiana wynika z naszej winy koszt ponownej wysyłki pokrywa nasza firma.

 


NIEODEBRANIE PRZESYŁKI Z WINY KUPUJĄCEGO

§13. Jeśli Kupujący podał zły adres dostawy i przesyłka wróci do sprzedającego, Kupujacy zobowiązuje się do opłacenia kosztów przesyłki tam i z powrotem w terminie nieprzekraczającym 5 dni roboczych od daty zwrotu przesyłki do sprzedającego.

§13.2. Ponowna wysyłka możliwa jest po uiszczeniu wszystkich zaległych kosztów oraz kosztów ponownej wysyłki.

§13.3. W przypadku nieodebrania paczki kupujący zobowiązuje się do zwrotu kosztów przesyłki tam i z powrotem na podany numer konta.


NIEDOSTARCZENIE PRZESYŁKI Z WINY SPRZEDAJĄCEGO

§14.
Jeśli sprzedający nie dostarczy przesyłki ze swojej winy (np. zły adres dostawy) zobowiązuje się do wysłania jej ponownie na swój koszt.

 

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

§15
.
Po zakończeniu aukcji czekamy 7 dni na potwierdzenie zakupu i wpłatę. Po tym okresie, w przypadku braku kontaktu ze strony kupującego, występujemy do Allegro o zwrot prowizji, a transakcja zostaje anulowana oraz wystawiamy adekwatny do sytuacji komentarz (NEGATYWNY).

§16. Komentarz wystawiamy dopiero po otrzymaniu komentarza od Państwa.

§17. Zwrot lub wymiana towaru nie dotyczy zamówień wykonanych pod indywidualne zamówienie zgodnych z umową.

§18. Nie odwołujemy ofert złożonych poprzez opcję "Kup Teraz".

§19. W przypadku braku określenia przez Kupującego rozmiaru ubranka, przedmiot będzie wysyłany w rozmiarze, którego dotyczy opis aukcji.

§20. UWAGA!!! W przypadku gdy wpłata za daną transakcję została zaksięgowana, a w zamówieniu nie podano szczegółów (wymienionych w §2) w ciągu 7 dni od daty wpłaty, to wysyłamy losowo wybrany wzór nadruku oraz kolor ubranka o rozmiarze i fasonie takim jak w tytule aukcji.

§21. Przed wystawieniem negatywnego lub neutralnego komentarza prosimy o kontakt z nami, w celu wyjaśnienia problemu.

§22. Przy zamówieniu większych ilości udzielamy atrakcyjnych rabatów, dlatego prosimy o kontakt w celu wystawienia odpowiedniej aukcji.

 

e-mail:
poczta@mtdesign.com.pl

telefon:
607 903 066